Reklamacje

W przypadku, gdy otrzymany towar nie działa, klient powinien wezwać serwis producenta.

Punkty serwisowe wyszczególnione są na karcie gwarancyjnej.

Jeżeli serwis stwierdza możliwość naprawy uszkodzonego sprzętu, mogą Państwo wybrać naprawę w serwisie lub dostarczyć towar na własny koszt do sklepu ABC CENTRUM 2.

Jeżeli reklamacją zajmuje się sklep, do czasu naprawy określonego w karcie gwarancyjnej należy doliczyć okres 14 dni.

Wszelkie koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru i późniejszym jego odebraniu ze sklepu ABC CENTRUM 2 ponosi Klient.

W przypadku, kiedy serwis stwierdzi, że produkt posiada wadę fabryczną, której nie można usunąć i w karcie gwarancyjnej umieści adnotacje o wymianie towaru na nowy, wystawiając przy tym protokół o niemożliwości wykonania naprawy , należy poinformować ABC CENTRUM 2 o zaistniałym fakcie, przysyłając jednocześnie kserokopię opinii serwisu wraz z protokołem. Po otrzymaniu przez ABC CENTRUM 2 uszkodzonego towaru, nowy zostanie wysłany w ciągu 14 dni na koszt klienta.

W przypadku, gdy reklamacją zajmuje się sklep, do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub FV wraz z opisem powodu reklamacji.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi , które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

UWAGA ! W sytuacji, gdy karta gwarancyjna jest niepodbita ( niektórzy producenci umieszczają ją wewnątrz oryginalnego opakowania), należy ją odesłać wraz z dowodem zakupu do siedziby ABC CENTRUM 2 listem poleconym w celu uzupełnienia.


Zwroty

Zakupiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby dokonać zwrotu wyślij do nas oświadczenie o chęci zwrotu i odeślij produkt. W oświadczeniu prosimy również o podanie numeru konta, na jakie ma być zwrócona należność, którą wypłacimy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. (możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przesyłki ze zwracany produktem lub potwierdzenia jej nadania). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Klient zwraca produkt na własny koszt.


Zapisz się do Newslettera

Będziesz otrzymywać informacje o promocjach i wyprzedażach.